خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/17 - 13:10
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
سرگزی مطرح کرد:

اختصاص اعتبار برای بهسازی بافت شهری زابل

نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون در مجلس گفت: بهسازی شهر زابل یکی از مطالبات جدی مردم این شهر بوده است؛ متاسفانه در سالیان قبل بخش زیادی از بافت شهری نوسازی نشده بود و مردم این مطالبه را داشتند تا اینکه بافت شهری بهسازی شود.

محمد سرگزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به پیگیری های برای حل مشکل بافت شهر زابل اشاره کرد و گفت: بهسازی شهر زابل یکی از مطالبات جدی مردم این شهر بوده است؛ متاسفانه در سالیان قبل بخش زیادی از بافت شهری نوسازی نشده بود و مردم این مطالبه را داشتند تا اینکه بافت شهری بهسازی شود.



وی افزود: با تلاش هایی که صورت گرفت اعتباراتی بالغ بر 150 میلیارد تومان با مساعدت وزارت راه، سازمان برنامه و ... برای بازسازی معابر شهر زابل اختصاص یافت و پول هم تزریق شده است که تاکنون حدود 250 هزار متر مربع بازسازی انجام شده است و مابقی نیز با تزریق اعتبار انجام می شود تا بخشی از عقب ماندگی بافت ناکارآمد شهری بهسازی شود.



این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: یکی از معضلات دیگر شهر زابل فاضلاب بوده است چرا که در گذشته اختصاص بودجه برای اصلاح شبکه فاضلاب شهر زابل وجود نداشت و در سال 1400 توانستیم اعتباراتی اخذ کنیم تا امکان اصلاح و توسعه شبکه فاضلاب انجام گیرد و  پیشرفت خوبی در این رابطه وجود داشت داشت. اما در سال جاری اعتبار تملک دارایی به این پروژه اختصاص پیدا نکرده است و امیدوار هستیم که دولت نگاه ویژه ای داشته باش./



پایان پیام

  • کد خبر : 374157
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار